Ordensregler Klubhus

Ordensreglement – Klubhus

¨        Gulvet må ikke betrædes med tennissko, der lige er spillet med.

¨        Benyttede køkkenredskaber vaskes op efter brug.

¨        Lad ikke affald lige og flyde – Ryd op!

¨        Borde og stole stilles på plads.

¨        Sidste mand fejer gulv og terrasse, lukker og slukker overalt.

Efterlad klubhuset som du selv ønsker at finde det!

¨        Køkken : Kaffemaskine, miniovn, toastmaskine, bestik m.v. Kan frit benyttes. Kaffe/the er gratis.

¨        Postkasse : Heri kan lægges betalinger, meddelelser og tilmeldinger. Ved siden af postkassen findes en lille kasse med og kuverter. Kuverterne kan bruges   til betalinger (lægges i postkassen - tømmes dagligt).

¨        Nøgler : Nøgler kan købes for 60,- kr. pr. stk.  - og passer til indgang, klubhus, skur og baner.

¨        Boldmaskine : Er gratis at benytte. Juniorer kan anvende i følgeskab med seniorer. Kræver instruktion i brugen (gives af bestyrelse og trænere).

¨        Havemøbler m.m. : Havemøbler skal inden sidste mand går været båret ind under halvtaget. Hynder og tæpper m.m. skal opbevares i skuret.